Wednesday, August 20, 2014

Intai-intai jeling-jeling

Haro!

Orang tua-tua kata tak elok intai orang.
Tapi terpaksa juga meronda sambil mengintai.

Nak cari kawan kena lah jalan-jalan masuk blog keluar blog.
Pun tak lah pandai sangat pasal blog ni kan. So kena la belajar dari blogger-blogger lain.

Tengok blog-blog lain semua cantik-cantik. Ada header yang cantik.
Orang kat sini tengah godek-godek lagi macam mana nak customise header blog ni.
Tapi saya suka blog yang simple layout. Sesuai la dengan kita yang simple sempoi ni.

So kalau ada orang boleh bagi tips macam mana nak buat layout cun, orang kat sini memang lah terasa berbesar hati menadah tangah terima ilmu.

5 comments:

  1. alamak sy xpndai bab bab nih.. sy irder kt org..

    p/s losyen sfai tuh cpt menyerap n wangi

    ReplyDelete
  2. oh boleh order kat orang ya. hem terpaksa la google sendiri nak buat simple layout. anyway thanks sebab sudi jengah page baru saya.

    ReplyDelete
  3. Layout basic dah ok ni... cepat sikit blog nak loading... tambah aksesori sikit-sikit... Maybe boleh letak widget follower.... boleh saya follow blog ni :)

    psst, lagi satu... boleh tak disable word verification tu... senang sikit saya nak tinggal komen... saya bukan robot... kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. sebenarnya saya yang tak tau word verification tu muncul.
      sekejap tengah cari mana la punat nak disable benda alah tu.
      thanks sebab bgtau. :)

      Delete